Klub 5*
0
0,00 din.
Losd fsdf sd
Vaša korpa je trenutno prazna.

Opšta pitanja

Pitanje: Kako mogu da stupim u kontakt s vama?

  • E-mail: Naš tim će Vam rado pomoći sa svim vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redom kojim ih dobijamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@walkmaxx.rs.

    Mi ćemo Vam, putem email-a, pružiti odgovore u najkraćem mogućem roku i biti od pomoći u vezi sa svim pitanjima o našim proizvodima, brendovima, obaveštenjima i često postavljanim pitanjima.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše ljubazne operatere sve što Vas zanima o našim proizvodima. Poručivanje telefonom je vrlo jednostavno, pa Vas pozivamo da nas kontaktirate na broj: 021 487 3 444 (radno vreme: ponedjeljak - petak 8:00-19.00 časova, subota 8:00-18:00 i nedelja od 09:00-14:00 časova).

Pitanje: Da li postoji mogućnost za besplatan poziv?

Nudimo i ovu mogućnost, opcija za besplatan poziv će biti vidljiva na svim našim web stranicama, sa desne strane, gde ćete videti natpis "Kliknite ovde za besplatan poziv" Slobodno kliknite i iskoristite je, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj pre svega zadovoljan i informisan kupac.

Pitanje: Da li imam koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički nalog?

Sigurni smo da imate.

  • Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sledeći put kupovali kod nas.
  • Možete početi da kreirate svoju listu želja, vrlo jednostavno ćete moći da stavljate zanimljive proizvode na popis unutar svog korisničkog naloga.
  • Jednostavno možete upravljati e-mail listama na koje ste prijavljeni - odjavite se s lista ili pauzirati njihovo slanje.
  • Na jednom mestu imate pristup svim svojim kuponima i akcijskim ponudama.
  • Obaveštavaćemo Vas o svim našim ekskluzivnim akcijama i pogodnostima.
  • Možete poručiti naše štampane kataloge na kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?

Mi svakodnevno brinemo da Vaša kupovina preko Walkmaxx web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i Vašu privatnost i u potpunosti posvćeni njenoj zaštiti.

Molimo Vas pročtajte: 100% sigurna kupovina, Politika privatnosti i Uslovi kupovine.

Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na gumb "Ostavi komentar" dodajte svoj komentar u listu komentara.

  • Na stranici odabranog proizvoda možete videti broj komentara i dugme "Ostavi komentar" ili će pisati "Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu"; klikom ovde bićete preusmereni na dno stranice s dugmetom "Ostavi komentar".
  • Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, biće potrebno neko vreme prije nego što se ona pojavi na web stranici.

Pitanje: Kako mogu označiti Vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?

Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovde. Hvala!

Pitanje: Kako mogu da se prijavim na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu možete se prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!

Pitanje: Kako mogu da se odjavim sa vaše e-mail liste?

Ako više ne želite da primate bilo kakve e-mail poruke (ekskluzivne ponude, čanke itd.) molimo Vas da se prijavite na svoj korisnički nalog i kliknete na link "E-obaveštenja" gdje ćete jednostavno moći da upravljate upravljati svojim nalogom.

Pitanje: Kako mogu iskoristiti online kupon koji sam dobio/la?

Korišćenje kupona je vrlo jednostavno.

  1. Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u Vašoj korpi, prilikom zaključivanja porudžbine
  2. Upišite šifru kupona u označeno polje i kliknite na zeleno dugme"Aktiviraj".
  3. Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani s desne strane podataka o ceni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korišćenje kupona za sve pojedinosti.

Materijali i funkcionalni đon

Pitanje: Koje materijale koristite za izradu Walkmaxx obuće?

Materijali za izradu zavise od modela, a Walkmaxx koristi kožu, gumu, tekstil, eko-kožu i ostale materijale. Za svaki model detalje možete proveriti u opciji "Tehničke informacije".

Pitanje: Kako je proizveden vaš funkcionalni zaobljeni đon i koje ste materijale koristili?

Funkcionalni zaobljeni Walkmaxx đon izrađen je od više slojeva, a svaki od njih ima svoju funkciju koja učestvuje u ukupnoj funkcionalnosti Walkmaxx obuće. Materijali koje koristimo su različite vrste gumenih i ostalih materijala.

Porudžbine i veličine obuće

Pitanje: Mogu li promeniti ili otkazati svoju porudžbinu?

Ako želite da promijenite ili otkažete porudžbinu, molimo Vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promeniti porudžbinu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio naš magacin, nećemo moći da promenimo porudžbinu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje porudžbine?

Najbrži način da proverite status svoje porudžbine je da nas kontaktirate pozivom na 021 487 3 444 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo Vas da nam pružite što više informacija o porudžbini koju treba proveriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji žlim nemate na zalihama, što da radim?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bićete detaljno obavešteni telefonom u roku od 24 sata nakon što izvršite poručivanje.

Srećom, ovo se događa vrlo retko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem roku. Takođe, vrlo rado ćemo Vam ponuditi adekvatan zamenski proizvod.

Bićete informisani o promenama u statusu svoje porudžbine e-mail-om ili telefonom.

Pitanje: Kako da znam koja mi veličina Walkmaxx obuće odgovara?

Pored izbora boje i veličine na svakom proizvodu nalazi se i link koji bodi na tabelu veličina. Svoju veličinu obuće možete proveriti i na ovom linku.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Kurirska služba će Vam prilikom uručenja naplatiti trošak isporuke u iznosu od 399,00 dinara ukoliko je ukupna vrednost porudžbine do 4.999 dinara. Za porudžbine od 5.000 do 7.999 dinara troškovi dostave kurira iznose 499,00 dinara. Za porudžbine od 8.000 do 11.999 dinara troškovi dostave iznose 599,00. A za poružbine čija je vrednost preko 12.000 dinara, troškovi dostave iznose 699,00 dinara.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon poručivanja na našoj web stranici kontaktiraćemo Vas kako biste potvrdili adresu i datum isporuke.

Naručeni proizvodi biće Vam poslati što je pre moguće. Standardno vreme isporuke proizvoda koje imamo na zalihama je 7 - 10 dana. Ukoliko željeni proizvod nemamo na lageru, rok isporuke se produžava. O roku isporuke poručenog proizvoda bićete detaljno obavešteni putem e-maila i/ili telefona  u roku od maksimalno 3 dana nakon što izvršite porudžbinu.

Pitanje: Kako će mi proizvod biti dostavljen?

Proizvod dostavljamo kurirskim službama s kojima sarađujemo, a detalje o dostavi dobićete prilikom potvrde porudžbine!

Pitanje: Mogu li da biram kada će mi proizvod biti dostavljen?

S našim ljubaznim operaterom ćete dogovoriti datum dostave prilikom potvrde porudžbine, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo Vaše želje.

Pitanje: Je li obavezno lično preuzimanje paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem, morate lično preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Što ako se predomislim, a još uvek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavestite ako ste se predomislili - u što kraćem roku. Tako ćemo moći da otkažemo porudžbinu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na info@walkmaxx.rs ili nas kontaktirajte putem telefona na broj 021 487 3 444 .

Za sve porudžbine na daljinu (putem telefona ili interneta) imate zakonsko 14-dnevno pravo na povraćaj proizvoda, tako da u roku od 14 dana od dana poručivanja možete da ga zamenite za drugi ili ukoliko se odlučite da ga vratite – mi Vam vraćamo novac.

Pitanje: Da li dostavljane i van Srbije?

Ne dostavljamo izvan granica Republike Srbije.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvatate?

Trenutno prihvatamo sledeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi) - gotovinom
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Kupovina na rate kako biste saznali više
  • Plaćanje karticama on-line (Amrican Express, MasterCard, Visa, Maestro).

Pitanje: Prihvatate li međunarodne kartice?

Trenutno prihvaramo: kartice Amrican Express, MasterCard, VISA, Maestro

Pitanje: Kako funkcioniše plaćanje pouzećem?

Kada kurirska služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos porudžbine i dostave i pošiljka je vaša.

Pitanje: Da li je bezbedno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partner za plaćanje karticama, Banka Intesa, garantuje sigurnost transakcija i poverljivost Vaših podataka.

Više o sigurnosti možete pročitati ovde: 100% sigurna kupovina.

Pitanja posle kupovine

Pitanje: Moj proizvod je oštećen, što da radim?

Pozovite broj telefona 021 489 26 19 i procedura za vraćanje proizvoda će vam biti detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail sa Vašim zahtevom na e-mail adresu serbia.complaints@studio-moderna.com.

Ukoliko postoji potreba da reklamirate Vaš proizvod u roku od 2 godine od datuma kupovine, najlepše Vas molimo da predmetni proizvod pošaljete uz priložen dokaz o kupovini (fiskalni račun ili dr. dokaz o uplati), kao i popunjen formular o reklamaciji na sledeću adresu:

  • Studio Moderna doo, Futoški put 10, 21000 Novi Sad

Mi ćemo Vas tada kontaktirati u vezi informacije kada ćete biti u mogućnosti da primite popravljeni proizvod nazad.

Kolika je garancija na Walkmaxx proizvode?

Svi Walkmaxx proizvodi imaju 6 meseci garancije na tehničke nepravilnosti.

Rok na zadovoljstvo je 14 dana. U ovom roku možete vratiti robu ukoliko niste njome zadovoljni, a mi ćemo Vam vratit Vaš novac.

Za više informacija molimo Vas da pogledate Uslovi kupovine.

Pitanje: Koliko traje povraćaj novca kada vratim proizvod?

Rok za povraćaj novca je 15 dana od prijema vraćenog proizvoda Vam vraćamo novac PTT uputnicom ili uplatom na tekući račun.

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškove slanja pošiljke koju reklamirate snosite Vi, ukoliko ne postoji drugačiji dogovor sa Službom za odnose sa kupcima.

Tehnologija

Pitanje: Pri procesu poručivanja dobijam poruku da je došlo do greške. Što treba da uradim?

Molimo vas da najpre proverite da li ste pravilno uneli sve podatke. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni biće označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspevate da završite porudžbinu, pokušajte da zatvorite web stranicu, ponovno je otvorite i ponovite porudžbinu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa se promenila, kako da ažuriram taj podatak?

Svoju e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na svoj korisnički nalog, potom kliknite na kategoriju u dnu početne stranice"Prijavite se na naše e-novosti ".

Pitanje: Kako mogu da promenim svoju lozinku?

Svoju lozinku možete promeniti prijavom na svoj korisnički nalog i kliknite na kategoriju "Informacije o nalogu ".

Pitanje: Kako mogu da zatvorim svoj korisnički nalog?

Ako želite da zatvorite svoj korisnički nalog, molimo Vas da nam pišete na adresu info@walkmaxx.rs i mi ćemo to učiniti za Vas.